კრიტერიუმები
|
კარგი
|
საშვალო
|
დაბალი
|
გონებრივი იერიში
|
მოსწავლეებმა კარგად იციან ცხოველების სახელები ინგლისურად.
|
მოსწავლეებმა იციან რამდენიმე ცხოველის სახელი ინგლისურად.
|
მოსწავლეებმა არ იციან არც ერთი ცხოველის სახელი ინგლისურად
|
თხზულების დაწერა
|
გამოიყენებს ძველ და ახალ ლექსიკას და დაწერს თხზულებას.
|
ძველი ლექსიკის გამოყენებით წერს თხზულებას.
|
ვერ წერს ახალი და ძველი ლექსიკის გამოყენებით თხზულების დაწერა.
|
პრეზენტაცია
|
აღწერს რამდენიმე საინტერესო განსხვავებას ნაწარმოებებს შორის.
|
აღწერს ცხოველებს შორის ერთ განსხვავებას.
|
არ აღწერს ცხოველებს შორის განსხვავებას
|
გაკვეთილის რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
ეკა გამარჯობა
ReplyDeleteეკატერინე შენი გამოყენებული შეფასების ფორმა მოსწავლეზე ორიენტირებულია, მიმდინარეა და სანდო ინმფორმაციის მოპოვების საშვალებას მაძლევს, რაც სწავლებისა სწავლის პროცესის გაუმჯობესებას უწყობს ხელს
ReplyDeleteგამარჯობა ეკა, გამოყენებული შეფასების ფორმა მოსწავლეზე ორიენტირებულია, მიმდინარეა და სანდო ინფორმაციის მოპოვების საშუალებას მაძლევს, რაც სწავლებისა და სწავლის პროცესის გაუმჯობესებას უწყობს ხელს.
ReplyDelete